Vad ska jag göra med min biljett när ett evenemang har avbokats?

 

1. Lippu.fi  (web.lippu.fi/palautus/)                  

Lippupisteen sähköisellä palautuslomakkeella voit hakea lippurahojen palautusta peruutuksen vuoksi käyttämättä jääneistä lipuista.

Palautuslomake 

Lisätietoja: www.lippu.fi

 

2. Ticketmaster  (https://help.ticketmaster.fi/hc/fi)

Seuraa tapahtumajärjestäjän ja Ticketmasterin verkkosivuja ajankohtaisimman tiedon saamiseksi. Mikäli tapahtuma on päätetty perua, Ticketmaster on sinuun yhteydessä sähköpostitse, sama koskee mikäli tapahtuma siirtyy. Luottokorttia, PayPalia tai Klarnaa maksutapana käyttäneiden lipun ostajien ei tarvitse täyttää lippujen palautuslomaketta. Mikäli liput on maksettu verkkopankin kautta, Ticketmaster Suomen laskulla, Ticketmasterin lahjakortilla tai ostettu lippukaupasta pyydämme täyttämään alla olevan sähköisen palautuslomakkeen rahojen palautusta varten.

Palautuslomake

Lisätietoa: https://help.ticketmaster.fi/hc/fi

 

3. NetTicket

Ifall ett evenemang flyttas eller avbokas tar NetTicket eller evenemangsarrangören omedelbart kontakt med samtliga som har köpt biljetter, antingen per epost eller som textmeddelande.

Mer information: www.netticket.fi

 

4. Tiketti

Mikäli tapahtuma perutaan tai siirretään Tiketti ilmoittaa toimintaohjeet tilauksen yhteydessä ilmoittamaasi sähköpostiosoitteeseen. Asiakas palauttaa liput ensisijaisesti palautuslomakkeella
https://www.tiketti.fi/palautalippuja.

Lisätietoa: www.tiketti.fi

 

5. Kulturhuset Grands egna biljetter

För redan inlösta och betalda biljetter till avbokade evenemang är det möjligt att få pengarna tillbaka genom att sända oss ett epostmeddelande för närmare information till adressen luckan@grand.fi.

Mer information: www.grand.fi