Vi längtar efter att se er hos oss på Kulturhuset Grand igen! 

Alla sorters möten – konserter, seminarier, föreläsningar, fester, utställningar – är nära våra hjärtan. Hos oss är säkerhet och hälsa av högsta prioritet. Vi har den senaste tiden höjt våra krav på hygien och utvecklat nya hälso- och säkerhetsrutiner för att möta de utmaningar som Covid-19 innebär. Vi följer noggrant THL:s och statsrådets rekommendationer.

Om du har några som helst sjukdomssymtom uppmanar vi dig att annullera ditt deltagande i publik- och andra evenemang.

 

Vi håller avstånd 
Vi säkerställer att publiken och deltagarna på evenemangen håller avstånd.
Vi tar in endast hälften av det tillåtna antalet besökare, t.ex. Grand-salen tar 145 personer (50 %).
Tillsvidare arrangerar vi inte pausservering under publikevenemang.


Kommunikation och information

Vi informerar våra anställda, underleverantörer, arrangörer och besökare via vår hemsida, digitala kanaler och utskick om vilka restriktioner som gäller.
Vi säkerställer uppmaning om att hålla avstånd via skyltar. All personal kommer kontinuerligt att kommunicera om detta i alla möten med våra besökare.


Vi undviker köer  

Vi säkerställer optimala besökarflöden.
Besökare uppmanas att köpa biljetter på förhand för att undvika köer vid kassan. Kassan kommer inte att hantera kontanter.
Dörrarna till Grand-salen öppnar 30 minuter innan evenemangets start för att undvika köer i entréaulan och foajén.
Här kommer personal att vara på plats för att hjälpa till.
Garderoben kommer inte att vara bemannad tillsvidare. Besökarna använder garderoben på eget ansvar.


Rengöring och hygien

Kom ihåg att tvätta händerna! Vi kommer att säkerställa att det finns rikligt med handdesinfektion för besökarna vid entrén och ingångarna till alla mötesrum.
Vi uppmanar våra besökare på publikevenemang att använda munskydd för att minimera risken för smittspridning.
Städningen har effektiverats och personal kommer att finnas på plats för att hjälpa alla att följa våra nya restriktioner.

 

Mer information: må-fre kl 10-17, tel 019 582 002, epost luckan@grand.fi.

Varmt välkomna!

 

 

 


Vad ska jag göra när ett evenemang har avbokats?


Kulturhuset Grands biljetter

För redan utlösta och betalda biljetter kan man få pengarna tillbaka genom att sända oss ett epostmeddelande för närmare information till adressen luckan@grand.fi.
Mer information: www.grand.fi


Lippu.fi
                

Lippurahojen palautus (web.lippu.fi/palautus/)

Tällä sivulla voit hakea lippurahojen palautusta peruutuksen vuoksi käyttämättä jääneistä lipuista. Toimituskuluja ja palvelupalkkiota ei palauteta. Palvelupalkkion osuus näkyy lipussa. Jos lipuissa ei ole palvelupalkkiota, peritään käsittelymaksu 4,50 €.

Palautuslomake ja palautuksen hakemisen tarkemmat ohjeet ja ehdot löydät täältä: Palautusohjeet

Palautusten suuren määrän vuoksi niiden käsittelyaika on poikkeuksellisesti pidentynyt. Luottokortilla verkkokaupassa tehdyt ostokset palautamme oletusarvoisesti suoraan kortille.

Mikäli palautuslomake ilmoittaa, että syöttämääsi lippunumeroa ei tunnisteta, tarkista, että olet syöttänyt sen oikein. Jos tarkistuksen jälkeenkään järjestelmä ei sitä tunnista, lähetä lippunumero, tilinumero ja yhteystietosi sähköpostitse osoitteeseen peruutukset@lippu.fi. Merkitse viestin otsikoksi tapahtuman nimi sekä tapahtumapaikka.

Huomioithan että jos olet tehnyt noutotilauksen lippu.fi-verkkokaupassa, mutta et ole vielä hakenut lippujasi, sinun tulee lähettää meille lippunumeron sijaan tilausnumero sähköpostitse yllä mainittuun osoitteeseen.

Olemme saaneet lukuisia yhteydenottoja, joissa toivotaan rahapalautuksen sijaan perutun tapahtuman lippujen vaihtoa lahjakorttiin riippumatta siitä mistä liput on ostettu.

Nyt tämä on mahdollista! Lähetä viesti osoitteeseen asiakaspalvelu@lippu.fi tai soita numeroon 0600 900 900 (2€/alk min+pvm) Kirjoita viestiin yhteystietosi, lippujen lippunumerot tai tai muu yksilöivä tieto, esim. tilausnumero. Lähetämme sinulle lahjakortin, jonka arvo on sama kuin lippujen arvo vähennettynä lipussa näkyvällä palvelupalkkiolla.

Lisätietoja: www.lippu.fi

 

Ticketmaster

Suosittelemme seuraamaan tapahtumajärjestäjän sekä Ticketmasterin verkkosivuja ajankohtaisimman tiedon saamiseksi. Mikäli tapahtuma on päätetty perua, olemme sinuun yhteydessä sähköpostitse. Tulemme lähettämään sinulle kaikki tarvittavat tiedot. Sinun ei tarvitse olla meihin erikseen yhteydessä. Olemme sinuun yhteydessä myös, mikäli tapahtuma siirtyy. Jo ostetut liput käyvät uudelle päivämäärälle sellaisenaan. Mikäli tilaisuus peruuntuu, lipunhinta palautetaan tapahtumanjärjestäjän tai Ticketmasterin toimesta lipunostajalle (ilman tilausmaksua, käsittely- ja toimitustapakulua).

HUOM! Luottokorttia, PayPalia tai Klarnaa maksutapana käyttäneiden lipun ostajien ei tarvitse täyttää lippujen palautuslomaketta.

  • Mikäli olet ostanut liput Ticketmasterin verkkokaupasta käyttäen luottokorttia, palautamme lipun hinnan ostossa käytetylle luottokortille automaattisesti.
  • Mikäli olet ostanut liput käyttäen PayPal-tiliäsi, hyvitämme lippujen hinnan PayPal-tilille automaattisesti.
  • Mikäli olet ostanut liput käyttäen Klarna-maksutapaa, hyvitämme lippujen hinnan Klarna-laskullesi automaattisesti. Mikäli sinulla on Klarna-laskustasi kysyttävää, voit olla yhteydessä Klarnaan 09-425 997 71 (ma-pe 8-18) tai info@klarna.fi

Muut maksutavat

  • Mikäli liput on maksettuverkkopankin kautta, Ticketmaster Suomen laskulla, Ticketmasterin lahjakortilla tai ostettu lippukaupasta pyydämme täyttämään alla olevan lomakkeen rahojen palautusta varten. Lomakkeelle tulee ilmoittaa tilinumero lippujen hinnan palautusta varten.

Palautuslomake

  • Palautus koskee aina koko tilausta ja kaikkia tilauksen lippuja.
  • Tilaisuuden peruuntuessa palautetaan vain lipun hinta, kaupan ehtojen mukaisesti. Palautus ei koske Ticketmasterin käsittely- tai toimitustapakuluja eikä tilausmaksua.
  • Lipun hinta palautetaan aina lipun alkuperäiselle ostajalle.
  • Useiden peruuntuneiden tapahtumien vuoksi palautusten käsittelymme on ruuhkautunut.
    Tästä johtuen palautusten käsittelyyn saattaa mennä jopa 90 päivää.

Päätöksen tapahtuman peruuntumisesta tekee tapahtumanjärjestäjä. Mikäli tapahtumaa ei ole peruttu, ei lippuja valitettavasti voi palauttaa.
Seuraamme viranomaisten ohjeita ja tiedotamme lipunostaneita, mikäli tilanteeseen tulee muutoksia.
Lisätietoa täältä: https://help.ticketmaster.fi/hc/fi

 

NetTicket                                       

Mikäli tapahtuma siirretään tai perutaan, NetTicket.fi tai tapahtumanjärjestäjä ottaa välittömästi yhteyttä sähköpostitse tai tekstiviestitse. Pahoittelemme mahdollisista muutoksista!
Lisätietoa: www.netticket.fi

Ifall ett evenemang flyttas eller avbokas, tar NetTicket.fi eller evenemangsarrangören direkt kontakt till de kunder som köpt/bokat biljetter via e-post eller textmeddelande. Vi beklagar eventuella förändringar!
Mer information: www.netticket.fi

 

Tiketti                                                

Mikäli tapahtuma, johon olet hankkinut liput, perutaan tai siirretään, ilmoitamme toimintaohjeet tilauksen yhteydessä ilmoittamaasi sähköpostiosoitteeseen. Ohjeet päivitetään myös verkkosivuillemme kunkin perutun/siirretyn tapahtuman yhteyteen. Vastaamme kaikkiin asiakasyhteydenottoihin mahdollisimman pian, mutta vastausaikamme saattavat ajoittain venyä.
Lisätietoa: www.tiketti.fi