Kulturhuset Grands kontor och biljettförsäljning håller semesterstängt 1.-31.7.2020. Vi är tillbaka igen måndagen 3.8.2020. Vi svarar inte i telefon eller på e-post under semestern. En varm och avslappnande sommar till er alla!

 


Vad ska jag göra när ett evenemang har avbokats?


Kulturhuset Grands biljetter

Evenemangen Findus flyttar ut 22.3.2020, Mandys Nyckel & Sandra Långbacka 28.3.2020, Häräntappoase 2.4.2020, 4.4.2020 och 18.4.2020, Con Brassica – Junnun jutut 5.4.2020 och Tauro & Ahlfors 22.4.2020 är avbokade och kommer att flyttas till hösten. För redan utlösta och betalda biljetter kan man få pengarna tillbaka genom att sända oss ett epostmeddelande för närmare information till adressen luckan@grand.fi.
Mer information: www.grand.fi


Lippu.fi
                

Kun tilaisuus peruuntuu, asiakas saa tapahtumajärjestäjän asettaman lipun hinnan takaisin joko Lippupisteeltä tai tapahtumanjärjestäjältä. Peruutustapauksissa tapahtumajärjestäjä ohjeistaa tai antaa Lippupisteelle toimeksiannon ohjeistaa asiakasta lippurahojen palautuksessa. Peruuntumistilanteessa pidätämme lippuun tulostetun lippukohtaisen palvelupalkkion tai lippuun merkityn peruutuksen käsittelymaksun. Jos lippuun ei ole merkitty palvelupalkkiota tai peruutuksen käsittelymaksua, perimme siinä tapauksessa 2,50 e käsittelymaksun per lippu.

Mikäli Lippupiste palauttaa lipun hinnan asiakkaalle, se tapahtuu seuraavasti: Myyntipisteistä lipun ostaneet voivat hakea lipun hinnan takaisin samasta myyntipisteestä josta se on ostettu. Mikäli myyntipisteessä käynti on mahdoton saavat lipun ostaneet hinnan takaisin palauttamalla lipun yhteystietoineen ja tilinumeroineen postitse Lippupisteelle osoitteeseen:

Lippupiste Oy / ”Tapahtuman nimi” palautus
Kalevantie 2 (B-talo)
33100 Tampere

R-kioskilta lipun ostaneet ja puhelinmyynnistä tai verkkokaupasta kirjelipun tilanneet (toimitus postitse) saavat lipun hinnan takaisin palauttamalla lipun yhteystietoineen ja tilinumeroineen postitse Lippupisteelle osoitteeseen:

Lippupiste Oy / ”Tapahtuman nimi” palautus
Kalevantie 2 (B-talo)
33100 Tampere

Verkkokaupasta PDF-lipun ostaneet voivat lähettää nimensä ja tilausnumeronsa osoitteeseen peruutukset@lippu.fi. Aihekenttään ”Tapahtuman nimi” + palautus. Mikäli liput on maksettu verkkopankin kautta tai Finnair Plus – tai Lippulasku-maksutapaa käyttäen, mukana tulee olla tilinumero IBAN-muodossa. Maksukortilla ostettujen lippujen summa palautetaan suoraan maksukortille. Jos lippujen maksamiseen on käytetty Finnair-pisteitä, lippujen hinta palautetaan rahana asiakkaan tilille. Jos taas olet maksanut lippusi Lippulaskulla, saat palautuksen pankkitilillesi Lippupisteeltä ja on sinun edelleen maksettava Lippulaskusi maksuaikataulun mukaisesti.

Jokaisella tavalla toimittaessa asiakkaalle palautetaan lipun perushinta. Lippukohtaisia palkkioita ja tilausmaksua ei palauteta. Komissiokaupassa peritään lippukohtainen käsittelymaksu.
Muutoksista ja peruutuksista vastaa tapahtumanjärjestäjä.
Palautukset pyritään tekemään asiakkaille 14 päivän aikana yhteydenotosta. Suurien konserttien tms. peruuntuessa aika saattaa olla pidempi.
Lisätietoja: www.lippu.fi

 

Ticketmaster

Suosittelemme seuraamaan tapahtumajärjestäjän sekä Ticketmasterin verkkosivuja ajankohtaisimman tiedon saamiseksi. Mikäli tapahtuma on päätetty perua, olemme sinuun yhteydessä sähköpostitse. Tulemme lähettämään sinulle kaikki tarvittavat tiedot. Sinun ei tarvitse olla meihin erikseen yhteydessä. Olemme sinuun yhteydessä myös, mikäli tapahtuma siirtyy. Jo ostetut liput käyvät uudelle päivämäärälle sellaisenaan. Mikäli tilaisuus peruuntuu, lipunhinta palautetaan tapahtumanjärjestäjän tai Ticketmasterin toimesta lipunostajalle (ilman tilausmaksua, käsittely- ja toimitustapakulua).

HUOM! Luottokorttia, PayPalia tai Klarnaa maksutapana käyttäneiden lipun ostajien ei tarvitse täyttää lippujen palautuslomaketta.

  • Mikäli olet ostanut liput Ticketmasterin verkkokaupasta käyttäen luottokorttia, palautamme lipun hinnan ostossa käytetylle luottokortille automaattisesti.
  • Mikäli olet ostanut liput käyttäen PayPal-tiliäsi, hyvitämme lippujen hinnan PayPal-tilille automaattisesti.
  • Mikäli olet ostanut liput käyttäen Klarna-maksutapaa, hyvitämme lippujen hinnan Klarna-laskullesi automaattisesti. Mikäli sinulla on Klarna-laskustasi kysyttävää, voit olla yhteydessä Klarnaan 09-425 997 71 (ma-pe 8-18) tai info@klarna.fi

Muut maksutavat

  • Mikäli liput on maksettuverkkopankin kautta, Ticketmaster Suomen laskulla, Ticketmasterin lahjakortilla tai ostettu lippukaupasta pyydämme täyttämään alla olevan lomakkeen rahojen palautusta varten. Lomakkeelle tulee ilmoittaa tilinumero lippujen hinnan palautusta varten.

Palautuslomake

  • Palautus koskee aina koko tilausta ja kaikkia tilauksen lippuja.
  • Tilaisuuden peruuntuessa palautetaan vain lipun hinta, kaupan ehtojen mukaisesti. Palautus ei koske Ticketmasterin käsittely- tai toimitustapakuluja eikä tilausmaksua.
  • Lipun hinta palautetaan aina lipun alkuperäiselle ostajalle.
  • Useiden peruuntuneiden tapahtumien vuoksi palautusten käsittelymme on ruuhkautunut.
    Tästä johtuen palautusten käsittelyyn saattaa mennä jopa 90 päivää.

Päätöksen tapahtuman peruuntumisesta tekee tapahtumanjärjestäjä. Mikäli tapahtumaa ei ole peruttu, ei lippuja valitettavasti voi palauttaa.
Seuraamme viranomaisten ohjeita ja tiedotamme lipunostaneita, mikäli tilanteeseen tulee muutoksia.
Lisätietoa täältä: https://help.ticketmaster.fi/hc/fi

 

NetTicket                                       

Mikäli tapahtuma siirretään tai perutaan, NetTicket.fi tai tapahtumanjärjestäjä ottaa välittömästi yhteyttä sähköpostitse tai tekstiviestitse. Pahoittelemme mahdollisista muutoksista!
Lisätietoa: www.netticket.fi

Ifall ett evenemang flyttas eller avbokas, tar NetTicket.fi eller evenemangsarrangören direkt kontakt till de kunder som köpt/bokat biljetter via e-post eller textmeddelande. Vi beklagar eventuella förändringar!
Mer information: www.netticket.fi

 

Tiketti                                                

Mikäli tapahtuma, johon olet hankkinut liput, perutaan tai siirretään, ilmoitamme toimintaohjeet tilauksen yhteydessä ilmoittamaasi sähköpostiosoitteeseen. Ohjeet päivitetään myös verkkosivuillemme kunkin perutun/siirretyn tapahtuman yhteyteen. Vastaamme kaikkiin asiakasyhteydenottoihin mahdollisimman pian, mutta vastausaikamme saattavat ajoittain venyä.
Lisätietoa: www.tiketti.fi