Mitä teen lippuni kanssa, jos tapahtuma on peruuntunut?
1. Lippu.fi (web.lippu.fi/palautus/)
Lippupisteen sähköisellä palautuslomakkeella voit hakea lippurahojen palautusta peruutuksen vuoksi käyttämättä jääneistä lipuista.
Lisätietoja: www.lippu.fi
2. Ticketmaster (https://help.ticketmaster.fi/hc/fi)
Seuraa tapahtumajärjestäjän ja Ticketmasterin verkkosivuja ajankohtaisimman tiedon saamiseksi. Mikäli tapahtuma on päätetty perua, Ticketmaster on sinuun yhteydessä sähköpostitse, sama koskee mikäli tapahtuma siirtyy. Luottokorttia, PayPalia tai Klarnaa maksutapana käyttäneiden lipun ostajien ei tarvitse täyttää lippujen palautuslomaketta. Mikäli liput on maksettu verkkopankin kautta, Ticketmaster Suomen laskulla, Ticketmasterin lahjakortilla tai ostettu lippukaupasta pyydämme täyttämään alla olevan sähköisen palautuslomakkeen rahojen palautusta varten.
Lisätietoa: https://help.ticketmaster.fi/hc/fi
3. NetTicket
Mikäli tapahtuma siirretään tai perutaan NetTicket.fi tai tapahtumanjärjestäjä ottaa välittömästi sinuun yhteyttä sähköpostitse tai tekstiviestitse.
Lisätietoa: www.netticket.fi
4. Tiketti
Mikäli tapahtuma perutaan tai siirretään Tiketti ilmoittaa toimintaohjeet tilauksen yhteydessä ilmoittamaasi sähköpostiosoitteeseen. Asiakas palauttaa liput ensisijaisesti palautuslomakkeella
https://www.tiketti.fi/palautalippuja.
Lisätietoa: www.tiketti.fi
4. Kulttuuritalo Grandin omat liput
Jo lunastetuista ja maksetuista Grandin omista lipuista on mahdollista saada rahat takaisin lähettämällä meille sähköpostia osoitteeseen luckan@grand.fi .
Lisätietoa: www.grand.fi