Odotamme kovasti tapaavamme teidät jälleen Kulttuuritalo Grandissa!

Kaikenlaiset kohtaamiset – konsertit, seminaarit, luennot, juhlat, näyttelyt – ovat lähellä sydäntämme. Meillä turvallisuus ja terveys ovat erityisen tärkeät. Olemme nostaneet hygienian sekä terveys- ja turvallisuustoimiamme vastaamaan Covic-19:n asettamia haasteita. Seuraamme ja noudatamme tarkasti THL:n ja valtioneuvoston suosituksia ja ohjeita.

Mikäli sinulla on edes vähäisiä sairastumiseen viittaavia oireita kehotamme sinua peruuttamaan osallistumisesi yleisö- ja muhin tilaisuuksiin!

Pidämme etäisyyttä

  • Varmistamme, että tapahtumien yleisö ja osallistujat pitävät etäisyyttä toisiinsa. Otamme taloon vain puolet tavallisesti sallitusta kävijämäärästä, esim. Grand-saliin otamme 145 henkilöä.
  • Toistaiseksi yleisötapahtumissa ei järjestetä taukotarjoilua.

Kommunikointi ja tiedotus

  • Tiedotamme henkilökuntaamme, alihankkijoitamme ja järjestäjiämme voimassa olevista rajoituksista kotisivujen ja somen kautta.
  • Varmistamme suositusten noudattamista opasteiden avulla. Kommunikoimme asiakaskohtaamisissa ajankohtaisista rajoituksista ja suosituksista.

Vältämme jonotusta ja ruuhkia

  • Kävijämäärät sovitetaan vallitsevaan tilanteeseen.
  • Kävijät kehotetaan ostamaan lippunsa ennakkoon jonojen välttämiseksi. Kassa ei käsittele käteistä rahaa.
  • Grand-salin ovet avataan 30 minuuttia ennen tilaisuuden alkua ruuhkien ja jonojen välttämiseksi.
  • Henkilöstö opastaa ja auttaa yleisötiloissa.
  • Naulakkopalvelua ei järjestetä toistaiseksi, kävijät voivat käyttää naulakkoa omalla vastuulla.

Puhtaus ja hygienia

  • Muista pestä kädet! Kävijöiden käyttöön on tarjolla käsidesiä pääsisäänkäynnin luona sekä kaikissa kokous- ja juhlatiloissa.
  • Kehotamme yleisötilaisuuksiin osallistuvia käyttämään kasvomaskia tartuntariskin minimoimiseksi.
  • Tilojen siivousta on tehostettu ja henkilöstö on paikalla opastamassa ja auttamassa vallitsevien suositusten noudattamista.

 

Lisätietoja: ma-pe klo 10-17, puh 019 582 002, sähköposti luckan@grand.fi

Lämpimästi tervetuloa!

 


Mitä teen, jos tapahtuma on peruuntunut?

 

Kulttuuritalo Grandin liput

Jo lunastetuista ja maksetuista lipuista voi saada rahat takaisin lähettämällä meille sähköpostia osoitteeseen luckan@grand.fi.
Lisätietoa: www.grand.fi

 

Lippu.fi                   

Lippurahojen palautus (web.lippu.fi/palautus/)

Tällä sivulla voit hakea lippurahojen palautusta peruutuksen vuoksi käyttämättä jääneistä lipuista. Toimituskuluja ja palvelupalkkiota ei palauteta. Palvelupalkkion osuus näkyy lipussa. Jos lipuissa ei ole palvelupalkkiota, peritään käsittelymaksu 4,50 €.

Palautuslomake ja palautuksen hakemisen tarkemmat ohjeet ja ehdot löydät täältä: Palautusohjeet

Palautusten suuren määrän vuoksi niiden käsittelyaika on poikkeuksellisesti pidentynyt. Luottokortilla verkkokaupassa tehdyt ostokset palautamme oletusarvoisesti suoraan kortille.

Mikäli palautuslomake ilmoittaa, että syöttämääsi lippunumeroa ei tunnisteta, tarkista, että olet syöttänyt sen oikein. Jos tarkistuksen jälkeenkään järjestelmä ei sitä tunnista, lähetä lippunumero, tilinumero ja yhteystietosi sähköpostitse osoitteeseen peruutukset@lippu.fi. Merkitse viestin otsikoksi tapahtuman nimi sekä tapahtumapaikka.

Huomioithan että jos olet tehnyt noutotilauksen lippu.fi-verkkokaupassa, mutta et ole vielä hakenut lippujasi, sinun tulee lähettää meille lippunumeron sijaan tilausnumero sähköpostitse yllä mainittuun osoitteeseen.

Olemme saaneet lukuisia yhteydenottoja, joissa toivotaan rahapalautuksen sijaan perutun tapahtuman lippujen vaihtoa lahjakorttiin riippumatta siitä mistä liput on ostettu.

Nyt tämä on mahdollista! Lähetä viesti osoitteeseen asiakaspalvelu@lippu.fi tai soita numeroon 0600 900 900 (2€/alk min+pvm) Kirjoita viestiin yhteystietosi, lippujen lippunumerot tai tai muu yksilöivä tieto, esim. tilausnumero. Lähetämme sinulle lahjakortin, jonka arvo on sama kuin lippujen arvo vähennettynä lipussa näkyvällä palvelupalkkiolla.

Lisätietoja: www.lippu.fi

 

 

Ticketmaster

Suosittelemme seuraamaan tapahtumajärjestäjän sekä Ticketmasterin verkkosivuja ajankohtaisimman tiedon saamiseksi. Mikäli tapahtuma on päätetty perua, olemme sinuun yhteydessä sähköpostitse. Tulemme lähettämään sinulle kaikki tarvittavat tiedot. Sinun ei tarvitse olla meihin erikseen yhteydessä. Olemme sinuun yhteydessä myös, mikäli tapahtuma siirtyy. Jo ostetut liput käyvät uudelle päivämäärälle sellaisenaan. Mikäli tilaisuus peruuntuu, lipunhinta palautetaan tapahtumanjärjestäjän tai Ticketmasterin toimesta lipunostajalle (ilman tilausmaksua, käsittely- ja toimitustapakulua).

HUOM! Luottokorttia, PayPalia tai Klarnaa maksutapana käyttäneiden lipun ostajien ei tarvitse täyttää lippujen palautuslomaketta.

  • Mikäli olet ostanut liput Ticketmasterin verkkokaupasta käyttäen luottokorttia, palautamme lipun hinnan ostossa käytetylle luottokortille automaattisesti.
  • Mikäli olet ostanut liput käyttäen PayPal-tiliäsi, hyvitämme lippujen hinnan PayPal-tilille automaattisesti.
  • Mikäli olet ostanut liput käyttäen Klarna-maksutapaa, hyvitämme lippujen hinnan Klarna-laskullesi automaattisesti. Mikäli sinulla on Klarna-laskustasi kysyttävää, voit olla yhteydessä Klarnaan 09-425 997 71 (ma-pe 8-18) tai info@klarna.fi

Muut maksutavat

  • Mikäli liput on maksettu verkkopankin kautta, Ticketmaster Suomen laskulla, Ticketmasterin lahjakortilla tai ostettu lippukaupasta pyydämme täyttämään alla olevan lomakkeen rahojen palautusta varten. Lomakkeelle tulee ilmoittaa tilinumero lippujen hinnan palautusta varten.

Palautuslomake

  • Palautus koskee aina koko tilausta ja kaikkia tilauksen lippuja.
  • Tilaisuuden peruuntuessa palautetaan vain lipun hinta, kaupan ehtojen mukaisesti. Palautus ei koske Ticketmasterin käsittely- tai toimitustapakuluja eikä tilausmaksua.
  • Lipun hinta palautetaan aina lipun alkuperäiselle ostajalle.
  • Useiden peruuntuneiden tapahtumien vuoksi palautusten käsittelymme on ruuhkautunut.
    Tästä johtuen palautusten käsittelyyn saattaa mennä jopa 90 päivää.

Päätöksen tapahtuman peruuntumisesta tekee tapahtumanjärjestäjä. Mikäli tapahtumaa ei ole peruttu, ei lippuja valitettavasti voi palauttaa.
Seuraamme viranomaisten ohjeita ja tiedotamme lipunostaneita, mikäli tilanteeseen tulee muutoksia.
Lisätietoa täältä: https://help.ticketmaster.fi/hc/fi

 

NetTicket                                       

Mikäli tapahtuma siirretään tai perutaan, NetTicket.fi tai tapahtumanjärjestäjä ottaa välittömästi yhteyttä sähköpostitse tai tekstiviestitse.
Lisätietoa: www.netticket.fi

Ifall ett evenemang flyttas eller avbokas, tar NetTicket.fi eller evenemangsarrangören direkt kontakt till de kunder som köpt/bokat biljetter via e-post eller textmeddelande.
Mer information: www.netticket.fi

 

Tiketti                                                

Mikäli tapahtuma, johon olet hankkinut liput, perutaan tai siirretään, ilmoitamme toimintaohjeet tilauksen yhteydessä ilmoittamaasi sähköpostiosoitteeseen. Ohjeet päivitetään myös verkkosivuillemme kunkin perutun/siirretyn tapahtuman yhteyteen. Vastaamme kaikkiin asiakasyhteydenottoihin mahdollisimman pian, mutta vastausaikamme saattavat ajoittain venyä.
Lisätietoa: www.tiketti.fi